[KS en cours] Yashima: Legend of the Kami Masters

Ca c'est pas très cool! T'as essayé de poster un message sur BGG pour trouver quelqu'un?

Rouxbarbe dit:Ca c'est pas très cool! T'as essayé de poster un message sur BGG pour trouver quelqu'un?

Y'a plus de fr sur bgg qu'ici ?

Plus je pense pas... mais pas nescessairement les memes :)

Arg la loose
J'ai lâcher mon EB Silver en plus ;)
J'aurais dû le garder jusqu'au dernier moment ?

Franchement s'il le faut je me saignerai et je prendrai celui qui reste pour éviter qu'on perde tous le notre, mais c'est couillon de se faire lâcher un jour avant la fin...

pas de panique, il y a toujours des gens qui débarquent au dernier moment ou même un mois après
et si c'est pas le cas, mettez le "en trop" en vente sur ebay à réception, ça divisera votre facture par 2 ;)

c'est moi qui me suis désisté.
Mais comme j'ai dit à Holum, si jamais il ne trouve personne, je le prendrai quand même car je m'étais engagé.

Ezekiel76 dit:Mais comme j'ai dit à Holum, si jamais il ne trouve personne, je le prendrai quand même car je m'étais engagé.

C'est tout à ton honneur! Merci à toi

Vous êtes tenté par les wooden action tokens ?

Perso, non :D

10$ de plus je trouve ça un peu cher juste pour le côté esthétique, mais c'est bien qu'ils diversifient les add-ons pour atteindre les 110 000$.
Plus que 13h! J'espère qu'ils décideront finalement de filer l'extension Desert même si on n'atteint pas le SG...

Si une âme passe dans le coin, il reste 1 place dans le pledge commun Holum & cie pour avoir le jeu et les SG à 75$.

C'est affligeant comment ce KS ne décolle pas, on n'aura même pas le 4 eme set foil ça va faire moche... :D

kakitaben dit:C'est affligeant comment ce KS ne décolle pas, on n'aura même pas le 4 eme set foil ça va faire moche... :D

Il faut raison garder quand meme! Plus de $100.000 et plus de 1000 acheteurs c'est pas ce que j'appelles ne pas décoller pour un petit KS comme ca...

Terminé! On n'aura pas atteint les 110 000$ :-(
Et comme un couillon, j'ai oublié de virer mon pledge à 1$... je vais me retrouver avec plus de frais bancaires que de pledge :P

à 15min de la fin, ça en était à 109500$ puis en 15min c'est bien retombé.

A cause d'un gars qui avait artificiellement pledgé 5000$ pour se retirer à 5mn de la fin

Lobo dit:A cause d'un gars qui avait artificiellement pledgé 5000$ pour se retirer à 5mn de la fin

Si c'est ca c'est peut etre eux qui avaient ajoutés 5k pour tenter de déclencher un emballement et vu que ca ne c'est pas produit ils ont fait marche arriere ;)

jmt-974 dit:
kakitaben dit:C'est affligeant comment ce KS ne décolle pas, on n'aura même pas le 4 eme set foil ça va faire moche... :D

Il faut raison garder quand meme! Plus de $100.000 et plus de 1000 acheteurs c'est pas ce que j'appelles ne pas décoller pour un petit KS comme ca...

C'est sur que dans l’ensemble c'est un bon KS, ce que je dis c'est que normalement il décolle sur les dernières 48H de façon significative, là il a fait du surplace, voire du reculon.

Ouverture du PM et choses exclu à rajouter. Je rajouterai le photos plus tard.

Over the next few days expect an email to gain access to our pledge manager, where you will be able to verify your shipping address and your add on selections!
NEW and EXCLUSIVE Add-ons!
We wanted to put some emphasis on these items for this update. Check these out! Some of these you won’t be able to get anywhere else except for our pledge manager, so be sure to keep them in mind when you’re choosing your add-ons! Look for any add-on with an (E) next to it- that’s the “exclusive” tag.

NEW/EXCLUSIVE: Yashima play mat 24x14 inch

NEW: Yashima Token Pack: Frost and Trap

EXCLUSIVE: Arcane Wonders Wizard Promo

EXCLUSIVE: Yashima Art and Lore Book
*WIP = Final artwork may differ from what's shown here.

Fairytale crossover expansion is bigger and better than previously expected

Artistic Justice Games and Greenbrier Games are joining forces to bring you this promotional expansion for Yashima: Legend of the Kami Masters! Worlds will clash as 3 characters from Fairytale Games: The Battle Royale join the fight in Yashima as all-new kami masters! Introducing Lu Bu, Mulan, and Musashi! In addition, this bundle includes two new kami: the Akkorokamui and the Foo Dog. With 6 deck combinations to choose from, this bundle gives you everything you need to play a two-player game of Yashima!
Includes: 3 base miniatures, 3 sets of kami master cards, 2 kami battle decks, status tokens, 3 new double-sided terrain tiles, and short rules sheet. MSRP $35.95

-----The Express Yashima Option-----

A new option has been added to the pledge manager where you can opt in to get just the core game early. We are estimating the base game of Yashima to be shipped mid July. This express option will incur an additional handling and shipping fee. However, we have reduced this cost significantly, and Greenbrier is absorbing a good portion of the cost. Those who choose the Express Yashima option should receive the game prior to Gencon. Those who wish to receive just 1 package with all the Yashima glory can expect their games in 2015 Q4.
All Bronze Buddy & Silver Buddy Backers: Your shipping cost will be free no matter what. On Step 1 you will be prompted to choose(click) between wave 1 and wave 2 shipping products. By choosing Wave 1 you will receive your x4 core sets of Yashima during the first wave of shipments, and the rest of your components will ship during Wave 2. If you choose Wave 2, you will receive all of your rewards together in the second wave of shipments.
Additional Copies: No matter what your pledge level, if you select additional copies of the core game as add-ons, you will also need to select an equal number of the Express Shipping Add-Ons if you want all of your core games to come in Wave 1. Otherwise, core game selected as add-ons will ship during Wave 2 by default.
New Pledge manager features:
So, one of the reasons it’s taken us so long to bring the pledge manager to you is that we were trying to upgrade to a new platform. However, after many months of development that project just isn't up to snuff yet, so we've reverted to using our old faithful pledge manager, now with the following new features.
Weight based shipping: All non Buddy pledge levels will be charged shipping on a sliding flat rate scale. It’s pricing is fair, but shipping is expensive, especially considering that the Silver master clocks in at 7.53lbs!
Change Pledge Level: Original Backers can now change their pledge level w/o needing to contact a GBG administrator.
Newsletter sign up: You may now opt in for our newsletter during the address confirmation step of the pledge manager. (It’s disabled by default, so if you’re interested in news from us, please toggle this to yes.)
Refunds: Please note refunds are not handled by the pledge manager. Our policy is clearly listed on the Kickstarter: If you decide you don’t like Yashima within 1 month of receiving it, you can return it for a refund