Si quelqu’un a des infos (ou des échos de ses parties), je suis intéressé …
Il s’agit de :
Fire Bulls
Fuzzy Tiger
Rabbit Hunt
Bon, bah à Essen quoi…
5-55
Cà c’est du post, tu te poses la question et tu y réponds.
Merci pour l’info, connais pas ces jeux, y a un truc à surveiller ?
Fuzzy Tiger me fais de l’oeil : je me le ramène.
Rabbit hunt est dans la bibliothèque idéale de Bru o Faidutti.
Le troisième si j’ai bien compris est une variante (twist le rendant meilleur)du gang of four.
Bref, les trois ne doivent pas être dénués d’intérêts mais je prends celui dont le thème est le plus fun : vous êtes des singes et vous devez arrachez les poils de moustache d’un tigre…
je les avais contactés en mars 2009
, leur réponse :
Hello Ms. ,
Thank you for asking about Two Plus games!
Here is Johannes from Swan Panasia. Swan Panasia is the (national and) international distributor for Two Plus games.
1. You want to know how to purchase?
Very easy! Pls email to us your postal address including telephone and mobile number and we will send you.
2. Payments can be made by
- bank wire to our bank account in Germany
- paypal
- credit card.
Which one do you prefer?
3. Here are our MSRPs:
Fire Bulls
13,90 EUR for customers in Europe.
17,90 USD for customers in other parts of the world.
Fuzzy Tiger
22,90 EUR for customers in Europe.
29,90 USD for customers in other parts of the world.
Rabbit Hunt
18,90 EUR for customers in Europe.
24,90 USD for customers in other parts of the world.
4. Or maybe you don’t need to pay at all!!!???: If you would be willing to translate the game rules into French language, we could send to you free copies of all Two Plus games and of course, we could do so with all Swan Panasia games to be released in the future.
5. Or, maybe, you can recommend to us a distribution partner in France and we will contact him and if she/he wants to cooperate, you could buy with her/him. But this will certainly take some more time…
Thank you very much!
Hope to meet you someday in Essen or elsewhere!
With kind regards
Johannes
Swan
edit :
et aussi :
Would it be possible that you use our following email address for the future:
swanpanasia_at_hotmail.com
Bonjour
y-a-t’il du nouveau quant à une distribution européenne de leurs jeux? Un participant du forum les avait contactés et j’ai cru comprendre qu’il était possible de les obtenir en échange d’1 traduction des règles en français. Est-ce que quelqu’un a essayé?
Autrement, si quelqu’un les a récupérés, peut-il me donner les coordonnées de son dealer?
Merci d’avance
PS: La réponse :“Essen” ne me sera pas utile, j’en ai peur!!