Fulfillment Update Posted by Justin Schaffer Hello Recruits! We are excited to let you know that your copies of Far Space Foundry are no longer at our manufacturer (Panda), and are now at our fulfillment partner (SFC). All of the documentation they needed is complete, and we are now just finalizing shipping addresses with backers. We expect to have this data organized and finished this week in order for SFC to begin fulfillment as soon as possible. Also for those that were concerned, we have specified and paid extra with SFC to make sure that all games should first bewrapped and then boxed in an effort to avoid any damages during shipping. So we are thrilled that we should beat our promised delivery date of December and will be posting another update once the games have begun departing from SFC. Thanks for the support! Terra Nova Games
PS : j'attends toujours des nouvelles de MaxM pour le PG.
Rewards Are Shipping Thursday! Posted by Justin Schaffer Hello Recruits! We just wanted to let you know that we received confirmation from SFC (our fulfillment company located in China) that backer rewards will start shipping out early Thursday morning. We’re super excited that some of you should start receiving your copies in the next couple of days. We’d love to hear who gets their copy first and how soon. Thanks again for all your support! We hope you enjoy playing Far Space Foundry as much as we’ve enjoyed making it. Thanks! Terra Nova Games
Le jeu commence à arriver un peu partout dans le monde selon les commentaires sur KS, c’est une bonne nouvelle. La mauvaise est qu’il semble que pas mal de jeu arrive endommagé (pas assez protégé par l’enveloppe bulle qui sert de colis).
Je me permets donc de demander où en est la traduction de Myrk
La traduction est finie depuis quelques temps. J’ai envoyé un message (via KS) à Justin mais je n’ai pas eu de réponse et je ne l’ai pas relancé depuis. Visiblement, il avait d’autres choses à penser.
Ca fait plus d’un mois que je n’ai pas retouché la mise en page alors qu’il doit me rester 1-2h pour la finir. Bref vu que ça approche, je finalise (enfin) ce week-end et je vois comment la partager (si certains ont des pistes n’hésitez pas à me mp).
Myrk dit :La traduction est finie depuis quelques temps. J'ai envoyé un message (via KS) à Justin mais je n'ai pas eu de réponse et je ne l'ai pas relancé depuis. Visiblement, il avait d'autres choses à penser.
Ca fait plus d'un mois que je n'ai pas retouché la mise en page alors qu'il doit me rester 1-2h pour la finir. Bref vu que ça approche, je finalise (enfin) ce week-end et je vois comment la partager (si certains ont des pistes n'hésitez pas à me mp).
Je ne sais pas si çà c'est ce que tu demandes mais Mp envoyé. Si je suis hors-sujet, je m'excuse d'avance.
Hello Backers! Fulfillment Update We just received a reply back from our fulfillment company, SFC, regarding the remaining orders and damaged packages. They informed us that all remaining packages (about 70 or so) will be shipped in a boxed carton instead of an envelope. This should hopefully prevent any other shipments from being damaged in transit. Damaged Items For those who received a damaged order, can you please email photos of your damaged packaging (if possible), box, and components to contact @ terranovagames.com. SFC requested photos of the damages before they offer us any solutions. We do apologize for this issue and assure you we did everything we could in order to have our bases covered up front with SFC. We'd never choose to ship our games in just an envelope and that executive decision was made on their end without our approval. In fact, we actually agreed to pay more per order to have them shipped in a box, so hopefully you understand our frustration at how expensive this will be for us to fix their mistake that we explicitly clarified with them from the beginning. We'll post an update once we have an official resolution in place to inform any of those affected with how to move forward.
Ils ont vraiment pas eu de bol avec la société pour les envois (SFC) qui les a anarqués. Il parait que ce n'est pas la première fois que SFC fait de la merde, plusieurs backers avaient réagi négativement quand ils ont annoncé que ce serait cette société qui enverrait les jeux. En plus, la production s'est terminé fin août, les envois sont encore en cours
Hopla, j’ai eu un MP du sieur graou donc je redis ici ce que je lui ai répondu. J’ai envoyé un MP ce matin au créateur du projet pour lui demander s’il avait des news des envois vu que je n’ai rien reçu, même pas un numéro de tracking alors que d’autres ont déjà reçu leurs jeux. Bon vu que c’était une grosse commande, je me dis qu’ils les traitent en dernier (et vu les soucis, au moins on aura droit à un vrai carton)…
Rekka dit :Hopla, j'ai eu un MP du sieur graou donc je redis ici ce que je lui ai répondu. J'ai envoyé un MP ce matin au créateur du projet pour lui demander s'il avait des news des envois vu que je n'ai rien reçu, même pas un numéro de tracking alors que d'autres ont déjà reçu leurs jeux. Bon vu que c'était une grosse commande, je me dis qu'ils les traitent en dernier (et vu les soucis, au moins on aura droit à un vrai carton)... :)
“We have received confirmation from SFC that all remaining orders (about 70 backers) will have their copies shipped in boxed cartons. Those remaining orders are scheduled to start shipping this week, so all backers should have their copies in time for the holidays and by our promised delivery date.”